Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Κ.Χονδροκούκης: Ο γιος μου δεν έχει να κρύψει τίποτα


 Θάνος Κλωνόπουλος
Σήμερα Παρασκευή θα γίνει, πιθανότατα, η εξέταση του δεύτερου δείγματος του έλληνα παγκόσμιου πρωταθλητή στο άλμα εις ύψος Δημήτρη Χονδροκούκη που βρέθηκε θετικός στη χρήση απαγορευμένης ουσίας στον πρώτο έλεγχο ντόπιγκ.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του ύψους, δεν θα ταξιδέψει στο Λονδίνο και αντί για το μετάλλιο θα κυνηγήσει τώρα την απόδειξη της αθωότητας του. Η citypress.gr λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση,  μίλησε με τον Κυριάκο Χονδροκούκη, ο οποίος στην αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε εξηγεί ακριβώς όλα όσα έγιναν και οδήγησαν τον γιο του και αθλητή, εκτός Ολυμπιακών Αγώνων.
- Μας εξέπληξε όλους η ανακοίνωση που βγάλατε πριν από λίγη ώρα.
Ποτέ δεν πήραμε τίποτα. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο και το ξεκαθαρίζω. Ο συγκεκριμένος έλεγχος ήταν έκτακτος (04-07-2012) όπως και οι υπόλοιποι δώδεκα που έχει κάνει ο Δημήτρης τους τελευταίους 12 μήνες.
Ποτέ ο Δημήτρης σε ελέγχους που έκανε η WADA, δεν ήταν non-show (δεν παρουσιαζόταν), αν και θα μπορούσε να μην παρουσιαστεί 2 φορές. Πάντα ήταν εκεί. Ακόμα και όταν ερχόντουσαν σε λάθος ώρα και μας χτυπούσαν την πόρτα του σπιτιού μας, τον έπαιρνα τηλέφωνο και ερχόταν κατευθείαν στο σπίτι μέσα σε πέντε λεπτά για να δώσει δείγμα.  Γιατί πολύ απλά, δεν έχει να κρύψει τίποτα.
- Σε τι κατάσταση βρίσκεται τώρα ο Δημήτρης Χονδροκούκης;
Ένας αθλητής σε τι κατάσταση μπορεί να είναι όταν ετοιμάζεται να δώσει μάχη και λίγο πριν μπει στο αεροπλάνο του λένε «Έλα εδώ, να αποδείξεις αυτό που δεν ισχύει»; Εύχομαι να δικαιωθούμε γρήγορα, ακριβώς γιατί γνωρίζουμε τι ΔΕΝ έχει κάνει. Είμαι σίγουρος ότι θα την βγάλουμε την άκρη.
- Τι ακριβώς έγινε; Τι ανιχνεύτηκε στο δείγμα που έδωσε ο Δημήτρης Χονδροκούκης;
Οτιδήποτε απαγορευμένο ανιχνεύτηκε είναι της εποχής της δικής μου, του 1970. Όχι του 2012. Υπάρχουν άλλα πράγματα τώρα. Πρέπει να είσαι κουτός για να πάρεις κάτι τέτοιο. Αυτό που πιστεύουμε ότι έγινε είναι ότι η συγκεκριμένη ουσία μπορεί να υπήρχε σε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής που κυκλοφορεί νόμιμα στην αγορά και όλοι παίρνουμε. Τέτοιο συμβάν έγινε και στο παρελθόν με Ελληνίδα αθλήτρια η οποία έπαιρνε σκεύασμα το οποίο όμως δεν έγραφε το κουτί απ’ έξω όλα τα συστατικά.
- Υπάρχει περίπτωση να πήρε κάτι χωρίς εσείς να το γνωρίζετε;
Αποκλείεται! Ο Δημήτρης μένει μαζί μου, προπονείται μαζί μου
- Ποιες είναι οι ενέργειες που θα κάνατε από δω και πέρα;
Η ενημέρωση που έχω για το συγκεκριμένο θέμα είναι σημερινή. Δεν μπορώ να βάλω την σκέψη μου σε μία σειρά. Δεν ξέρουμε τι έχει ανιχνευτεί. Τι ακριβώς; Τι ποσότητα; Αν ήταν απλά ένα ίχνος ή όχι Έχουμε ζητήσει να εξεταστεί και το δεύτερο δείγμα και φυσικά θα πάμε και σε άλλο εργαστήριο. Το συγκεκριμένο δείγμα που πήρανε εξετάστηκε στο καλύτερο κέντρο, αυτό της Κολωνίας, και δεν αμφισβητούμε το αποτέλεσμα. Θα περάσουμε και από διαπίστευση τα σκευάσματα τα οποία έπαιρνε.
Στο διαδίκτυο ήδη κυκλοφορούν σχόλια που θεωρούν ότι η χρονική περίοδος (1 ημέρα πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών αγώνων) κατά την οποία ανιχνεύτηκε η απαγορευμένη ουσία στον Δημήτρη Χονδροκούκη, ήταν σαμποτάζ προς την ελληνική αποστολή και τον αθλητή, καθώς με την επίδοση του θα κυνηγούσε κάποιο μετάλλιο.  
Δεν θέλω να πιστεύω ότι όλο αυτό είναι σαμποτάζ. Εγώ προσωπικά δεν έχω εχθρούς. Αν ενόχλησαν οι επιδόσεις του 2-3 Ρώσους τι να πω; Είναι αγώνες. Εμείς χαιρόμαστε με την επιτυχία των άλλων, στεναχωριόμαστε και με την αποτυχία. Το θεωρώ απίθανο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Εγώ προσανατολίζομαι να έχει γίνει λάθος. Εμείς κάνουμε αθλητισμό. Δεν κάνουμε πολιτική.
Τι έχετε να σχολιάσετε και για την υπόθεση της Βούλας Παπαχρήστου;
Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο περιστατικό μπορεί να συνδεθεί με την υπόθεση της Παπαχρήστου. Για εμένα η κοπέλα έκανε ένα λάθος, και τα λάθη πρέπει να συγχωρούνται. Είναι επαγγελματίας σε αυτό που κάνει, το αγαπάει και εγώ θα της το συγχωρούσα, αν ήταν στο χέρι μου. Δεν θέλω να μπω σε πολιτικές διαμάχες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου