Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ! ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΑΜΑΡΑ (ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ!)

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΗΡΘΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ ΜΕ e-mail ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΝΩΣΤΟ ΑΜΕΣΑ.

( επεστρεψε στη Ζιμενς 6 εκατ. ευρω που δηθεν χρωστουσε το ελληνικο δημοσιο απο επιστροφη φορων ! )

Απιστευτο κι ομως αληθινο . Η Κυβερνηση Σαμαρα υποταγμενη πληρως στα γερμανικα συμφεροντα, εσπρωξε χρημα στην πιο αμαρτωλη - παγκοσμιως - εταιρεια , τη Ζιμενς, η οποια ' λαδωσε ' τους μισους ,τουλαχιστον , Ελληνες πολιτικους των δυο....
τελευταιων δεκαετιων κι εγινε κυριαρχη στη χωρα !
Αντι , λοιπον , να υποχρεωθει η Ζιμενς να επιστρεψει χρηματα στην Ελλαδα μετα την αποκαλυψη του σκανδαλου με τον Χριστοφορακο και λοιπους μανατζερς της εταιρειας, που τοσο ζημιωσαν τη χωρα , οι Γερμανοι απαιτησαν και , τελικως , καταφεραν να εκβιασουν τη δοσιλογη Κυβερνηση Σαμαρα , που εσπευσε να δωσει στη Ζιμενς 6 εκατ. ευρω, που της ' οφειλαμε ' λενε , απο επιστροφη Φ.Π.Α.
Την ιδια στιγμη , το ελληνικο δημοσιο χρωσταει σε Ελληνες επαγγελματιες και επιχειρηματιες , εκατονταδες εκατομμυρια ευρω , δεν συμψηφιζει τα χρεη τους , τους συλλαμβανει , τους καταστρεφει και τους αναγκαζει να φουνταρουν απο μπαλκονια !
Το πιο φοβερο ειναι , που η Ζιμενς , εστειλε εξωδικο κατα του ελληνικου δημοσιου , στο οποιο αναφερει οτι τα χρηματα που της οφειλονται , δεν ειναι μονο 6 εκατ.τα οποια ελαβε μεσω της Εθνικης Τραπεζης , ειναι αρκετα περισσοτερα , καθως αξιωνει να της καταβληθουν και οι τοκοι !!
Δεν εχω την παραμικρη αμφιβολια οτι αυτη η Κυβερνηση θα σπευσει να ικανοποιησει το αιτημα των Γερμανων αφεντικων της , μηπως και αυτοι θυμωσουν και τους βγαλουν σε ...διαθεσιμοτητα.
( Υ. Γ. Εχω πληρη επιγνωση της ειδησης που αποκαλυπτω. Σε αλλες εποχες , η αποκαλυψη ενος τετοιου σκανδαλου , θα επεφερε σοβαρο κυβερνητικο κλυδωνισμο. Τωρα , ομως , δεν ειμαι σιγουρος εαν αγγιξει καποιον αυτη η υποθεση, παροτι θυμιζει τη λαικη ρηση ' εκει που μας χρωστουσαν μας πηραν και το βοδι '
Ενημερωνω τους παντες οτι αυτη την ειδηση μου εδωσε ανωτατο στελεχος του υπουργειου Οικονομικων και μαλιστα εχω στα χερια μου τα σχετικα παραστατικα.
Ειμαι βεβαιος πως αυτο το θεμα , θα το ' θαψουν ' τα καθεστωτικα Μ.Μ.Ε. γι αυτο καλω τους φιλους μου στο rb να το κοινοποιησουν παντου για να το πληροφορηθουν οσο γινεται περισσοτεροι )


Read more: http://www.oparlapipas.com/2014/02/blog-post_3593.html#ixzz2sOIYLYbF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου