Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Ο πρώτος αθλητής με αναπηρία που θα συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς!


Ο 25χρονος Παραολυμπιονίκης, Όσκαρ Πιστόριους θα λάβει μέρος στην κούρσα της σκυταλοδρομίας 4Χ400 με τα χρώματα της Νοτίου Αφρικής.

Την είδηση ανακοίνωσε την Τετάρτη η ομοσπονδία της Νοτίου Αφρικής με τον Όσκαρ Πιστόριους να γράφει ιστορία καθώς θα γίνει ο πρώτος αθλητής με αναπηρία που λαμβάνει μέρος σε Ολυμπιακούς Αγώνες!

"Η σημερινή είναι μια από τις πιο ευτυχισμένες ημέρες της ζωής μου! Θα αγωνιστώ στο Λονδίνο τόσο στους Ολυμπιακούς, όσο και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Ευχαριστώ όλους εσάς που με βοηθήσατε να γίνω ο αθλητής που είμαι. Τον Θεό, την οικογένεια μου και τους φίλους μου, τους συναθλητές μου και τους θαυμαστές μου. Όλοι δώσατε ένα χεράκι", έγραψε πανευτυχής στο Twitter ο Πιστόριους.
Ο Νοτιοαφρικανός θα αγωνιστεί και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Εκεί θα έχει την δυνατότητα να υπερασπιστεί τα τρία μετάλλια που κατέκτησε το 2008 στο Πεκίνο στα 100μ., 200μ. και 400μ. (κατηγορία Τ44).

To 2011 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου στην Νταεγού, ο Πιστόριους είχε τρέξει τα 400μ. σε 45'39'' παίρνοντας πρόκριση στους ημιτελικούς της διοργάνωσης. Παράλληλα τρέχοντας στα 4χ400μ. με την εθνική ομάδα της χώρας του πήρε το εισιτήριο για τον τελικό, όπου όμως δεν έτρεξε. Εκεί, η Νότιος Αφρική κατετάγη δεύτερη και ο Πιστόριους έγινε ο πρώτος παραολυμπιονίκης που κατακτά μετάλλιο σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.


Ευχαριστούμε πολύ τους Συναδέλφους :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου