Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Περί μπύρας...



Η ΜΠΥΡΑ  ΜΥΘΟΣ  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΛΛΗΝ ΙΚ Η.
ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ. ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΟΙ μέσω της AMSTEL-HEINEKEN...Αθηναϊκή Ζυθοποιεία ΑΕ

ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ? 
 ΑΦΟΥ ΤΗΝ  ΒΕΡΓΙΝΑ ΠΧ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ/ΤΑΒΕΡΝΕΣ .

ΟΛΟΙ ΜΟΝΟ 
ΑΜSTEL KAI HΕΙNEKEN  ΕΧΟΥΝ . ΜΟΝΟΠΟΛΙΟ ΓΑΡ.ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΠΥΡΕΣ??      ΕΕΕΕ?????
ΟΧΙ ΕΕΕ???

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ
========================================
ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤ ΙΚ Α ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ... ΚΥΡΙΩΣ ... 
  =======================================

ΑΘΗΝΑ ΙΚ Η ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ TO ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ Ο  ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ  ΜΠΥΡΑΣ  ΣΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ  (ΤΗΣ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΙΟΛΗ) 


  
  
Η
  Επιτροπή  Ανταγωνισμού  στην Ελλάδα είναι  ΥΠΗΡΕΤΗΣ  των συμφερόντων της ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ ΗΣ - ΑΘΗΝΑ ΙΚ ΗΣ  ΖΥΘΟΠΟΙ ΙΑΣ. 
  
Καταγγελίες
  επώνυμες υπάρχουν. 
  
Δημοσιεύσεις
  στις εφημερίδες υπάρχουν. 
  
Δεν υπάρχει όμως διάθεση από το
  κράτος  να λυθεί το  θέμα.
Περιμένουμε
  μόνο  την  παρέμβαση  της  Ευρωπαϊκής   Ένωσης. 
Έχουν  το 85% της Ελληνικής  αγοράς  μπύρας. 
  
Την
  τελευταία   10ετια  έχουν  ΚΕΡΔΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  9  ΔΙΣ  ΕΥΡΩ. 
  
Οι
  Ολλανδοί  με τα λεφτά του  μέσου  Έλληνα που κερδίζουν,
εξαγοράζουν  άλλα  εργοστάσια  μπύρας στην Ευρώπη. 
Μόνο
  ψίχουλα  από  αυτά τα  κέρδη  επανα-επενδύονται στην Ελλάδα. 
  
Η Ηeineken   πουλιέται  στα  Ελληνικά  Σούπερ  Μάρκετς  60%  υπερτιμημένη  
από τα
  αντίστοιχα   Oλλανδικά !!!!!

Και
  όλα  αυτά με τις ΕΥΛΟΓΙΕΣ  και την ΑΝΟΧΗ του  Ελληνικού  Κράτους. 
  
Το
  ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ Ο  ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ  μπύρας  είναι ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ. 
  
Εκβιάζει, πιέζει, υποβάλλει
  κανόνες, μπλοκάρει τον ανταγωνισμό. 
  
Στα Σουπερ μάρκετς, πρατήρια, κάβες, χονδρεμπόρους, εστιατόρια, ταβέρνες, σουβλατζίδικα. καφενεία, μπαρ,
  ψιλικατζίδικα, φαστ φουντάδικα, πιτσαρίες κτλ 
δεν
  βρίσκει άλλες μπύρες  παρά  μόνο  της  Αθηναϊκής  Ζυθοποιίας. 
  
Κάνουν
  ΠΑΡΑΝΟΜΑ  ιδιωτικά συμβόλαια για την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων τους. 
  
Γέμισαν την αγορά με ΔΩΡΕΑΝ ψυγεία , όπου υπάρχει χώρος
  ΜΟΝΟ  για τα  προϊόντα  τους. 
  
Μας
  εκμεταλλεύονται ,εξάγουν τα κέρδη τους οι φιλέλληνες  Ολλανδοί, 
  
Και το
  μεγάλο  ευχαριστώ τους βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Heineken www.Heineken
.com, 
  
Παρουσιάζουν το FYROM  σαν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. 
  
  
ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ .
 
  
ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.
 
  
ΠΕΣ
  OXI ΣΤΟ ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ Ο  ΤΣΙΦΛ ΙΚ Ι. 
  
ΠΟΛΕΜΗΣΕ
  ΤΟ  ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΠΥΡΑΣ .  
  
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ.
 
  
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΖΟΥΜΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ!!!
 
  
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔ ΙΚ Η ΑΘΗΝΑ ΙΚ Η ΖΥΘΟΠΟΙ ΙΑ.
 
  
...ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ
  ΣΑΣ  ΑΡΕΣΕΙ...   
  
====================================================
 
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ "FIX", Η "CRAFT", H"ΒΕΡΓΙΝΑ" ΚΑΙ "EDELSTEINER" ΤΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑΣ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ  
  
ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ.
 
  
ΟΙ  BLOGGERS  ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.






Μπύρα Βεργίνα: Αυθεντικά ελληνική μπύρα από την Θράκη, που μας κερδίζει με την ποιότητά της.


Την δεκαετία του 1960, όταν κατέρρευσε η Φιξ, η μοναδική ελληνική μπύρα που είχε κατακτήσει το σύνολο της ελληνικής αγοράς, η «Αθηναϊκή Ζυθοποιία» υποκατέστησε το μονοπώλιο της Φιξ στην ελληνική αγορά για περισσότερο από δύο δεκαετίες. (Βλ. άρθρο μας Μπύρα Fix: Άλλαξαν χέρια τα σήματα της ιστορικής ελληνικής μπύρας.
).

Δημήτρης Πολιτόπουλος, δημιουργός της μπύρας Βεργίνα
Όταν πλησίαζε το τέλος της δεκαετίας του 1990, ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, γεννημένος στην Αθήνα, που σπούδασε στην Αμερική Χημικός Μηχανικός στοSiebel Institute of Technology Chigago, αποφάσισε κάτι που φαινόταν παράτολμο: Να επιστρέψει στην πατρίδα του και να δημιουργήσει μια ελληνική ζυθοποιία με στόχο την παραγωγή, την εμφιάλωση και την εμπορία μπύρας ανώτερης ποιότητας που να παράγεται από ελληνικό κριθάρι και να έχει ελληνικό όνομα, αντιμετωπίζοντας ένα πραγματικό «μεγαθήριο» που είχε κατακτήσει την ελληνική αγορά με τις μπύρες «Amstel» και «Heineken».
Έτσι το Φεβρουάριο του 1998 ιδρύθηκε το πρώτο ελληνικό ζυθοποιείο («Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.») στη Ροδόπη, όπου σύμφωνα με την παράδοση, παρήχθη για πρώτη φορά ελληνική μπύρα στους αρχαίους χρόνους. Σαν εμπορική επωνυμία της νέας, αυθεντικά ελληνικής μπύρας, επελέγη το όνομα ενός διάσημου τόπου όπου ο Έλληνας αρχαιολόγος Μανόλης Ανδρόνικος ανακάλυψε ένα ταφικό μνημείο συμπεριλαμβανομένου και του τάφου του Φιλίππου Β' πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου: Βεργίνα.
Η «Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» σήμερα εδρεύει στην βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής (για την άριστη ποιότητα του νερού που είναι βασικός παράγοντας στην παραγωγή μπύρας ποιότητας) και θεωρείται ?ία από τις πιο ανερχόμενες και πολλά υποσχόμενες εταιρίες στην Ελλάδα. Η βάση πάνω στην οποία στηρίχτηκε το δύσκολο εγχείρημα του Δημήτρη Πολιτόπουλου ήταν η αυστηρή προσήλωση στην ποιότητα, η συνεχής ανανέωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού της, η επάνδρωση με επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό υψηλής εξειδίκευσης, η χρησιμοποίηση άριστης πρώτης ύλης, η περιβαντολογική ευαισθησία, η εφαρμογή διεθνών προτύπων ποιότητας (ISO 9001:2000 και HACCP) και η αποφασιστικότητα να αντιμετωπίσει τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της ελληνικής αγοράς που ήταν διαμορφωμένες τότε.

Η μπύρα Βεργίνα
Όπως εκμυστηρεύτηκε πέρσι σε συνέντευξή του στο Capital ο Δημήτρης Πολιτόπουλος «Συναντήσαμε τεράστιες δυσκολίες, σαν απροσπέλαστους τοίχους που υψώνονταν μπροστά μας. Διανομείς της 'κρύας' αγοράς, δεν διένειμαν την μπύρα Βεργίνα γιατί όπως μας έλεγαν τους το είχε απαγορεύσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Αναγκαστήκαμε να γίνουμε «εφευρέτες» στο μάρκετινγκ για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε!» Και συνεχίζει: «Η Βουλγαρία έχει δεκαοκτώ δικές της μπύρες, η Αλβανία έχει τέσσερις, το Μεξικό 500, η ΗΠΑ 3000, η Αγγλία 800, η Γερμανία 1400, η Ζιμπάμπουε έχει δικιά της μπύρα, η Παλαιστίνη, η Τουρκία. Έχουμε φήμη, έχουμε 3500 ετικέτες κρασιού, 500 σήματα ούζου, δεν είχαμε όμως μπύρα ίσως γιατί κανείς δεν το σκέφθηκε ή ήταν τόσο στρεβλό το περιβάλλον γύρω από αυτήν που απέτρεπε οποιονδήποτε σκεφτόταν να το δημιουργήσει. Άρα προφανώς γνωρίζαμε ότι θα ήταν δύσκολο εγχείρημα αλλά κάποιος έπρεπε να αναλάβει να τα κάνει. Δεν νοείται έθνος χωρίς να έχει δική του μπύρα. Ειδικά αυτό που την εφηύρε!»
Συνήθως, ο επιμένων νικά - ιδίως όταν εργάζεται με αρχές, συνέπεια, επαγγελματισμό και σεβασμό προς τον καταναλωτή. Έτσι, 12 χρόνια μετά την ίδρυσή της «Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» η κατάσταση έχει αλλάξει: Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές εκτιμούν την μοναδική ποιότητα της μπύρας «Βεργίνα». Οι αλυσίδες λιανικής άρχισαν δειλά-δειλά να την τοποθετούν στα ράφια τους - ήδη διατίθεται από αρκετές αλυσίδες μεταξύ των οποίωνCarrefour, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, ΜΕΤΡΟ, Ατλάντικ και Σκλαβενίτης (σε αρκετά όμως καταστήματα της αλυσίδας αυτής, όταν δεν υπάρχει περίοδος προσφορών, θα πρέπει να γίνετε Ηρακλής Πουαρώ για να την ανακαλύψετε κάπου στα ράφια της). Η «Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» παρήγαγε παλαιότερα την μπύρα του ΠΑΟΚ και την μπύρα «Θύρα 13» του Παναθηναϊκού, ενώ σήμερα η μπύρα «Βεργίνα» απλώνεται ολοένα και περισσότερο στην Ελληνική αγορά σε διάφορα σημεία πώλησης (ιδιαίτερα στην Βόρειο Ελλάδα), σε ξενοδοχεία (βαρέλι) και εξάγεται στις Η.Π.Α., Αυστραλία, Κύπρο, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Πολωνία, Αλβανία και Ιαπωνία.
Σήμερα, τα προϊόντα που παράγει η «Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» είναι τα εξής:

Μπύρα Βεργίνα : Ανήκει στην κατηγορία Premium Lager. Tα συστατικά της είναι βύνη ξανθιά και βύνη καραμελέ, λυκίσκος και αρωματικός λυκίσκος Tettnanger, μαγιά και νερό. Είναι ένα προϊόν κλασσικής ζυμώσεως (10C) και χαρακτηρίζεται από τη φρέσκια, πλούσια γεύση της. Η αρμονική συνύπαρξη βύνης και λυκίσκου χαρακτηρίζει το άρωμά της. Διατίθεται σε μπουκάλι των 330 ml & 500 ml, σε κουτάκι των 330 ml & 500 ml, καθώς και σε βαρέλι των 30 L & 50 L.

Μπύρα Βεργίνα κόκκινη : Ανήκει στην κατηγορία Special Beer. Τα συστατικά της είναι βύνη ξανθιά, σπάνιες καβουρδισμένες και καραμελοποιημένες βύνες, λυκίσκος και αρωματικός λυκίσκος Tettnanger, μαγιά και νερό. Είναι ένα προϊόν κλασσικής ζυμώσεως (10C) και χαρακτηρίζεται από τη μεστή γεύση της, καθώς και από το κόκκινο «κεχριμπάρι» χρώμα της. Το φρουτώδες άρωμά της θυμίζει εξωτικά φρούτα, βατόμουρο και μέλι. Διατίθεται σε μπουκάλια των 330 ml και 500ml, καθώς και σε βαρέλι των 30 L.

Μπύρα Βεργίνα Weiss : Είναι μια σταρένια, αφρώδης μπύρα με θολή όψη, η οποία προέρχεται από την ειδική αφροζύμη που περιέχει. Tα συστατικά της είναι βύνη σιταριού, βύνη κριθαριού, ειδικά καραμελοποιημένες βύνες σιταριού, αρωματικός λυκίσκος Tettnanger, αφροζύμη και νερό. Η ειδική αφροζύμη από την οποία παρασκευάζεται, της δίνει ένα πλούσιο, φρουτώδες άρωμα, που θυμίζει γαρύφαλλο και μπανάνα. Διατίθεται σε μπουκάλι των 500 ml καθώς και σε βαρέλι των 30 L.

Μπύρα Edelsteiner : Ανήκει στην κατηγορία Premium Pilsner. Tα συστατικά της είναι βύνη ξανθιά, λυκίσκος Magnum και αρωματικός λυκίσκος Tettnanger, μαγιά και νερό. Είναι ένα προϊόν κλασσικής ζυμώσεως (10C) και χαρακτηρίζεται από την ευχάριστη, ανάλαφρη γεύση της, καθώς και από το ιδιαίτερο άρωμα λυκίσκου. Στην αγορά διατίθεται σε μπουκάλι των 330ml & 500ml, σε κουτάκι των 330ml & 500ml, καθώς και σε βαρέλι των 50 L.
Τον Δεκέμβριο του περασμένου χρόνου σε συνέντευξή του στην Θρακιώτικη εφημερίδα «Χρόνος», ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, δήλωσε μεταξύ άλλων και τα εξής:
«Η αγορά της μπύρας αλλάζει στην Ελλάδα διότι η Θράκη έβγαλε την πρώτη ελληνική μπύρα και είμαι βέβαιος ότι θα ακολουθήσουν και άλλες προσπάθειες παραγωγής μπύρας, οπότε το σκηνικό αλλάζει, φεύγουμε από ένα μονοπωλιακό σε ολιγοπωλιακό και σε πλήρως διευρυμένο σκηνικό στα επόμενα χρόνια, που είναι και το ζητούμενο. Μια χώρα σαν την Ελλάδα να μπορεί να έχει πολλές δικές της μπύρες όπως έχει τόσα πολλά καλά κρασιά ή ούζα. Είμαστε λαός με παράδοση στην παραγωγή οινοπνεύματος!» .
Αν και την περσινή χρονιά η «Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε.» είχε αυξητικό ρυθμό +30% πιστεύουμε ότι τα περιθώρια ευρύτερης κυκλοφορίας της εξαιρετικής, αυθεντικά ελληνικής μπύρας «Βεργίνα» είναι τεράστια. Αρκεί οι Έλληνες καταναλωτές να αντιληφθούν επί τέλους ότι η Ελλάδα μπορεί να τους προσφέρει μια ποιοτική μπύρα που παράγεται στην χώρα τους και να σταματήσουν να πληρώνουν τα χρήματα τους στις εισαγόμενες μπύρες από το Μεξικό, την Αμερική, την Δανία, την Αγγλία, την Γερμανία και τόσες άλλες χώρες που έχουν κάνει «κατάληψη» στα ράφια των ελληνικών αλυσίδων λιανικής στερώντας από τους Έλληνες την δυνατότητα να επιλέξουν μια αυθεντικά ελληνική μπύρα!

25 σχόλια:

  1. Γεια χαρά σε όλους!
    Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον όλα αυτά που γράφονται στο internet για την ελληνική αγορά μπύρας και θα ήθελα να αναφέρω ότι επικρατεί τεράστια παραπληροφόρηση.
    Καταρχάς,ελληνική μπύρα είναι κάθε μπύρα που παράγεται στην Ελλάδα και έτσι δημιουργείται προστιθέμενη αξία στον τόπο.Τι σημασία έχει αν η Αθηναική Ζυθοποιία υποστηρίζεται με Ολλανδικά κεφάλαια ή η Μύθος Ζυθοποιία με Δανέζικα.Έχουν εργοστάσια στην Ελλάδα,απασχολούν χιλιάδες έλληνες εργαζόμενους,πληρώνουν φόρους στο ελληνικό κράτος,συνεργάζονται με έλληνες προμηθευτές,κάνουν δαπάνες στην Ελλάδα,στηρίζουν την ελληνική οικονομία.
    Διαφωνείτε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεωρω οτι τα κερδη θα μπορουσαν να ειναι σε ελληνικη εταιρια, οσο για τους εργαζομενους θα εργαζονταν στην ελληνικη εταιρια εφόσον θα ειχε μεγαλυτερη καταναλωση....οπως το ιδιο πιστευω γιατ super market...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγγνωμη αλλα δεν καταλαβατε την εννοουσα. το αν μια επιχείρηση ειναι ελληνική, δεν εχει σχέση με το αν ο ιδιοκτήτης της ειναι ελληνας. Υπάρχουν, δυστυχώς, αρκετοί έλληνες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που τις έχουν στήσει πρόχειρα και εχουν κύριο στόχο να βγάλουν όσα πιο πολλά μπορουν από το κόπο των εργαζομένων. Ετσι αυτές οι εταιρίες ζουν λίγα χρόνια και μετα σβήνουν από τα χρέη και τη κακοδιοίκηση.
    Ετσι που τα καταφέραμα σα χωρα, αυτο που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι πώς θα διατηρήσουμε καλά εργοστάστια στην Ελλάδα, που παίρνουν πρώτη ύλη από έλληνες αγρότες. Το αν οι ιδιοκτήτες τους ειναι ευρωπαίοι ή έλληνες που έχουν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς σε ξένες τράπεζες, αυτό έχει μικρή διαφορά.
    Το πιο σηματικό απόλα είναι πια εργοστάσια τηρούν τα δικαιωματα των εργαζομένων και διατηρούν πολλές θέσεις εργασίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοί που γράφουν τέτοιες καταγγελίες έχουν κακή πληροφόρηση, εκτός και αν έχουν κάποιο σκοπό. Μια μπύρα που λανσάρεται για ελληνική έχει ένα εργοστάσιο με 50 άτομα, που εχει φτιαχτεί μόνο και μόνο για να πάρει κρατικές επιδοτήσεις. Εχει πολλά δάνεια, που δεν θα τα γυρισεί ποτέ. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι σκυλοκαβγάδες ανάμεσα στις εταιρείες παραγωγής μπύρας. Ο λόγος που μπαίνω στην κουβέντα είναι επειδή η ‘ελληνικη’ δήθεν εταιρεία με εχει φεσώσει άγρια όπως και άλλους προμηθευτές της.Μην διαφημίζετε λοιπόν τέτοιες περιπτώσεις σαν ελληνικές μπύρες. Κάποιοι άρπαξαν την ελληνικη τατυτότητα για να κάνουν μπίζνες με κατι ψευτοεργοστάσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΒΟΛΤΑ!ΑΠΛΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΚΟΜΗ Κ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΨΩΜΙ ΣΕ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ!ΕΛΕΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα σας να ενημερωσω για κατι διοτι η κουβεντα σας εχει πολυ ενδιαφερον. Η ελληνικοτητα των προιοντων θελει αποδειξεις ρωταω λοιπον αφου λετε οτι εταιρειες στελνουν τα κερδη τους στην ευρωπη πως ειναι δυνατον να συντηρεις 4 εργοστασια χιλιαδες προμηθευτες χιλιαδες εργαζομενους και στο τελος τελος το κοστοςμενει εδω στην ελλαδα δεν ειναι καλο αυτο για την ελλαδα μας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα σας και καλη εβδομαδα, να σας ενημερωσω οτι τις προσπαθειες παραγωγης ελληνικου κριθαριου και συναμα ελληνικοτατης μπυρας τις ξεκινησε ηαθηναικη και συνεχιζει η ζυθοποιια μακεδονια θρακης. Απλα να λεγονται ολα σας ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα σας, ειναι ανηθικο το γεγονος οτι αρκετοι ελληνες επιχειρηματειες δεν αρκούνται σε 30-50% κέρδος αλλά θέλουν 150%-200% κέρδος. Καιρός είναι να τους πετάξουμε έξω. Προφανώς δεν πρεπει να αγοραζουμε ενα προιον επειδή μόνο και μόνο είναι ελληνικό. Θα ήταν σωστό όμως να ψάχνουμε σοβαρές ελληνικές προσπάθειες παρά να ακολουθούμε την πεπατημένη. Παραδειγματα πολλα, δειτε π.χ. της επενδυσεις της αμστελ στην βορεια ελλαδα αλλα και της μυθος δεν ειναι καλα νεα αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπερα και ευχαριστω για το βημα ελευθερου λογου. Δυστυχως το χαρτί της ελληνικότητας το παίζουν πολλές εταιρείες τον τελευταίο καιρό και καποιες το εκμεταλευονται κιολας. Ολα είναι θέμα μάρκετινγκ. Η ύπαρξη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας 50 χρόνια στην τη χώρα μας, καθώς και ιστορία έχει και προσφέρει αρκετες χιλιάδες θέσεις εργασίας και με σκοπο την παραγωγη ελληνικης μπυρας απο ελληνικο κριθαρι. Μπραβο και στην Ολυμπιακη που συνεχιζει και εκεινη τις επενδυσεις της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πελοπιδα συμφωνω αλλα βλεπεις τι πολεμος γινεται μακαρι να μεινουν εταιρειες σαν την αθηναικη, ευτυχως υπαρχουν και αλλες, μια και δειχνουν ποιο πρεπι να ειναι το προσωπο των πραγματικα ελληνικων εταιρειων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αυτα για τις ξενες μπυρες φαινεται κατευθυνομενο ...δεν το καταλαβαινεις ? Πόσο ελληνικό είναι ένα προϊόν με ελληνικό όνομα που φέρνει όλες τις πρώτες ύλες του από το εξωτερικό και συσκευάζεται μερικώς στην Ελλάδα; Είναι λιγότερο ελληνικά τα προϊόντα που παράγονται σε εργοστάσια και εγκαταστάσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα, από έλληνες εργαζομένους, από ελληνικές πρώτες ύλες; Οι επενδύσεις, οι θέσεις εργασίας, η τεχνογνωσία και η προστιθέμενη αξία που προσφέρουν στην Ελλάδα δεν παίζουν κανένα ρόλο; ετσι απλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα γιαννη και λοιποι συμφωνω απολυτα, ακομα και αυτο με το 520 δεν ειναι πραγματικοτητα. Εχω βρει προιοντα με 520 και ερχονταιθ απο κινα. Το θεμα θελει προσοχη ας ενισχυσουμε εταιρειες που μας στηριζουν δημιουργωντας νεες θεσεις εργασιας επενδυωντας εδω στην ελλαδα. Παραδειγματα πολλα νεστλε αθηναικη ζυθοποιια και αλλες. Στηριζουν την χωρα μας και με το κοινωνικο τους εργο μην το ξεχναμε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το θεμα θελει προσοχη ας ενισχυσουμε εταιρειες που μας στηριζουν δημιουργωντας νεες θεσεις εργασιας επενδυωντας εδω στην ελλαδα. Παραδειγματα πολλα νεστλε αθηναικη ζυθοποιια και αλλες. Στηριζουν την χωρα μας και με το κοινωνικο τους εργο μην το ξεχναμε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπερα σας, ρωμανε συμφωνω, η κουβεντα σας εχει πολυ ενδιαφερον. Η ελληνικοτητα των προιοντων θελει αποδειξεις ρωταω λοιπον αφου λετε οτι εταιρειες στελνουν τα κερδη τους στην ευρωπη πως ειναι δυνατον να συντηρεις 4 εργοστασια χιλιαδες προμηθευτες χιλιαδες εργαζομενους και στο τελος τελος το κοστοςμενει εδω στην ελλαδα δεν ειναι καλο αυτο για την ελλαδα μας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέρα σας, ειναι ανηθικο το γεγονος οτι αρκετοι ελληνες επιχειρηματειες δεν αρκούνται σε 30-50% κέρδος αλλά θέλουν 150%-200% κέρδος. Καιρός είναι να τους πετάξουμε έξω. Προφανώς δεν πρεπει να αγοραζουμε ενα προιον επειδή μόνο και μόνο είναι ελληνικό. Θα ήταν σωστό όμως να ψάχνουμε σοβαρές ελληνικές προσπάθειες παρά να ακολουθούμε την πεπατημένη. Παραδειγματα πολλα, δειτε π.χ. της επενδυσεις της αμστελ στην βορεια ελλαδα αλλα και της μυθος δεν ειναι καλα νεα αυτα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπερα σας μου κανει εντυπωση η αναπαραγωγη ενος αρθρου το οποιο περα απο την ανακριβεια ειναι κατευθυνομενο. Βεβαια δεν κατηγορω εσας απλα βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος ειδικα με εταιρειες οπως η νεστλε η αθηναικη κ.α. Διοτι το αν μια επιχείρηση ειναι ελληνική, δεν εχει σχέση με το αν ο ιδιοκτήτης της ειναι ελληνας. Υπάρχουν, δυστυχώς, αρκετοί έλληνες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που τις έχουν στήσει πρόχειρα και εχουν κύριο στόχο να βγάλουν όσα πιο πολλά μπορουν από το κόπο των εργαζομένων. Ετσι αυτές οι εταιρίες ζουν λίγα χρόνια και μετα σβήνουν από τα χρέη και τη κακοδιοίκηση και δυστυχως εχουμε πολλα τετοια παραδειγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το κυμα της ελληνικοτητας δυστυχως εχει παρασυρει εταιρειες που μας στηριζουν χρονια τωρα με την παρουσια τους. Ειναι τουλαχιστον "περιεργο" πως καποιες "ελληνόψυχες" ιστοσελίδες τονίζουν την "μοναδική" ελληνικότητα της Φιξ - σε αντίθεση, κυρίως, με το αντίπαλο δέος της πολυεθνικής Heineken/Amstel (που παρουσιάζεται ως "ξένη" κι ας έχει σχεδόν 50 χρόνια εργοστάσιο εδώ η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με αναμφισβήτητη "προστιθέμενη αξία").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ούτε μποϋκοτάζ ούτε ανεγκέφαλοι πατριωτισμοί που εξυπηρετούν συμφέροντα λίγων....για αυτό θεωρώ ότι ο καθένας ας απολαυσει την μπύρα του και αν μπορεί ας βοηθήσει την ελληνική οικονομία αγοράζοντας AMSTEL ALFA MYΤΗΟΣ κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι να το κανεις οταν εχουν βαλθει να σου αποδειξουν οτι κανεις λαθος? ρωτω διοτι οι απανταχου σαλταδοροι με τα αγυριστα δανεια βαφτιζουν την επιχειρηση τους ελληνικη μονο για τα ματια ενω αλλες οπως η αθηναικη η κοκακολα και η νεστλε με τοσα χρονια στην ελλαδα και συνεχεις επενδυσεις, μπυρα απο ελληνικο κριθαρι π.χ, δειχνουν πως πρεπει να ερθει η αυξηση της επιχειρηματικοτητας και οχι η ανεργια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλησπερα σας σας ευχαριτσω καταρχην για το βημα, κατα δευτερον γιατι
    δεν παραθετε και στοιχεια σχετικα με το ελληνικο κριθαρι ..π.χ. οτι καποιες
    ζυθοποιιες, οπως η αθηναικη, εχουν ξεκινησει την συμβολαιακη καλιεργεια
    χρησιμοποιωντας κριθαρι για παραγωγη της μπυρας τους δινοντας και νεες
    θεσεις εργασιας στην πολυπαθη υπαιθρο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ , ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΜΕ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΜΑΣ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΧΑΡΙΝ, Η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΠΥΡΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΙΘΑΡΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. η λύση ειναι μία για μένα προσωπικα, για να πάμε μπροστά χρειαζόμαστε εταιρίες που πιστεύουν στην Ελληνική οικονομία, που επενδύουν, που δημιουργούν θέσεις εργασίας, σε μία περίοδο που η ανεργία μαστίζει την χώρα μας. Μία από αυτές είναι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.Ευτυχώς υπάρχουν και άλλες..οσο για το αν κοιμαμαι καταλαβετε πια οτι οι λιστες ειναι κατυθυνομενες για τους κατεξακολουθηση επιτηδειους που μας κοροιδευουν ακομα στο ονομα της ελληνικοτητας των προιοντων τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. λιστες μαιλ και παλι λιστες και παλι μαιλ..ολα μου φαινονται περιεργα..εσας ? Μου φαίνεται σαν στημενα ολα αυτα από τους μεταπράτες ώστε να χτυπηθεί ότι έχει απομείνει από την Ελληνική παραγωγή διοτι εταιρειες οπως Αθηναικη ζυθοποιό, Maria (μισό), Βιόλες, Friesland (noynoy), Philip moriss (papastratos) έχουν την παραγωγή στην Ελλάδα. H Unilever δήλωσε ότι θα φέρει την παραγωγή ακόμα 100 κωδικών στην Ελλάδα, ενώ η Henkel σε συνεργασία με την Ρολκο ξαναφέρνει μετά από 15 χρονιά την παραγωγή των Ντιξαν + Νεοματ στην Ελλάδα. Τυχαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπερα σας, ειμαστε τελικα αδαεις λαος διοτι μια τα κατευθυνομενα μαιλ μια οι λιστες με τα δηθεν ελληνικα προιοντα μια οι μισθοι 300 ευρω ..βλεπουμε ενα πολεμο συμφεροντων με σκοπο να γινουμε αργεντινη κουβα και πιο κατω ..δεν το βλεπετε οτι ειναι στημενο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλησπερα και ευχαριστω για το βημα ελευθερου λογου. Δυστυχως το χαρτί της ελληνικότητας το παίζουν πολλές εταιρείες τον τελευταίο καιρό και καποιες το εκμεταλευονται κιολας. Ολα είναι θέμα μάρκετινγκ. Η ύπαρξη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας 50 χρόνια στην τη χώρα μας, καθώς και ιστορία έχει και προσφέρει αρκετες χιλιάδες θέσεις εργασίας και με σκοπο την παραγωγη ελληνικης μπυρας απο ελληνικο κριθαρι. Μπραβο και στην Ολυμπιακη που συνεχιζει και εκεινη τις επενδυσεις της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή